Pierde în greutate trucuri mentale

Trucuri mentale pentru a vă ajuta să slăbiți - O viață mai sănătoasă

Trucuri mintale pentru a vă ajuta să slăbiți

Pagina principala 6 trucuri psihologice pentru a pierde în pierde în greutate trucuri mentale care par absurde, dar funcționează cu adevărat Regimul nu este o sarcină ușoară. Credeți că obiectivul principal este doar să începeți să mâncați alimente sănătoase, dar lucrul dificil este să adoptați noi obiceiuri dietetice.

Pentru a face procesul de pierdere a kilogramelor în plus mai ușor pentru dvs. Când mâncați afară, alegeți întotdeauna cea mai mică porție disponibilă.

pierde în greutate trucuri mentale

Luați-vă timp pentru a citi meniul. Chiar dacă este un loc unde vând hamburgeri și alte alimente nesănătoase, alege cea mai mică porție au mini hamburger, popcorn junior, pizza personală sau salată ușoară. Potrivit unor studii recente, persoanele care nu își comandă propriul fel de mâncare principală tind să mănânce totul pe masă chiar dacă sunt deja pline.

pierde în greutate trucuri mentale

Fii mai optimist! Fiecare gând pozitiv contează.

pierde în greutate trucuri mentale

Ideea este să vă concentrați doar pe gânduri bune și să vă repetați obiectivele într-un mod pozitiv ca și cum ar fi mantra voastră. De exemplu: "Am pierdut o jumătate de lire sterline!

pierde în greutate trucuri mentale

E minunat! Astfel de fraze optimiste vă vor ajuta să vă atingeți obiectivele cu o atitudine pozitivă. Să mănânci singur este mai bine decât să mănânci cu compania.

Politica De Confidențialitate 32 Hacks dietice care schimbă viața pentru pierderea în greutate O serie de experți și-au făcut misiunea de a concepe soluții susținute de cercetare pentru a împiedica sabotorii de slăbire.

Când începeți să faceți modificări în dieta dvs. Cu toate acestea, este dovedit științific că oamenii care mănâncă într-un grup mănâncă mai mult. Acest lucru se pierde în greutate trucuri mentale pentru că petreci mai mult timp la masă și, în plus, în timp ce vorbești și râzi nu poți controla cât ai mâncat.

Nu înseamnă că ar trebui să mănânci singur tot timpul, dar încearcă să aduci la masă doar ceea ce ai de gând să mănânci, porția ta personală, astfel încât să te poți bucura oricând de o conversație bună fără să-ți faci griji cu privire la cantitatea pe care o mănânci.

Informațiiimportante