Pierderea în greutate așteptată cu hiit. Febra musculară – ghid de prevenție și tratament: „Ciocolata ajută, însă nu recomand medicamente”

Вход на Facebook | Facebook

PROGRAM DE PIERDERE ÎN GREUTATE FOLOSIND COARDA DE SĂRIT

Takeaway Arderea cantității maxime de calorii într-un timp minim este un antrenament ideal cu care majoritatea dintre noi putem urca la bord. Antrenamentul la intervale de intensitate ridicată - denumit în mod obișnuit HIIT - este un antrenament pierderea în greutate așteptată cu hiit ce în ce mai popular datorită acestei noțiuni.

Gândiți-vă la aceasta ca la metoda de antrenament multi-tasking din lumea fitnessului, permițându-vă să ardeți o cantitate amplă de grăsimi, să construiți mușchi și să vă ardeți calorii în pierderea în greutate așteptată cu hiit puțin timp decât este nevoie pentru a urmări o reluare a Prieteni. Din păcate, după cum sugerează și numele, antrenamentul este intens.

Ce este HIIT?

Gândiți-vă la izbucniri de exerciții hardcore, care distrug intestinul după exerciții, cu scurte perioade de odihnă între și multe burpee.

Înainte de a vă înscrie la un curs HIIT sau de a încerca să executați un antrenament acasă, iată tot ce trebuie să știți.

Pauza intre seturi Sunt putine persoane care isi calculeaza cu exactitate pauza dintre seturi, si mai putine care stiu cata pauza ar trebui sa aiba. Probabil ce urmeaza sa va spun, o sa va lase cu gura cascata.

Faceți cunoștință cu expertul Lauren Vickers este antrenor personal și manager de echipă de atletism la F45 Training. Ce este HIIT?

Ce rezultate se pot obţine într-un antrenament de 20 de minute? Să clarificăm dacă aceste antrenamente sunt atât de eficiente.

Lauren Vickers, antrenor personal și manager de echipă de atletism la F45 Training, o franciză populară de antrenament HIIT, explică faptul că HIIT este o clasificare a exercițiilor care implică de obicei intervale scurte de exerciții de intensitate ridicată, intercalate cu perioade de recuperare statice sau active. Dan Bowen, NPTI, NASM Personal Trainer și proprietarul Philadelphia's Hit Fitness, care este, de asemenea, specializat în metodă, adaugă că majoritatea antrenamentelor HIIT vor combina exerciții anaerobe cele care nu folosesc oxigen, cum ar fi săriturile cu aerobice cele care implică oxigencum ar fi mersul pe jos.

Totul are legătură cu efectul excesiv de consum de oxigen post-exercițiu EPOCexplică el. În timpul procesului de recuperare, corpul se restabilește la o stare de repaus și se adaptează la exercițiul tocmai efectuat.

pierdeți în greutate cu endometrioza

Aceasta va include echilibrarea hormonilor, depozitele de combustibil, reparația celulară și anabolismul. Cel mai bun pentru: Tonifiere musculară și pierderea în greutate În timp ce HIIT este boala lyme provoacă pierderea în greutate antrenament excelent pentru oricine, indiferent de obiectivele lor de antrenament, unul dintre motivele pentru care oamenii suportă antrenamentele mai scurte, dar riguroase, este faptul că te pot biciui rapid în formă.

În timp ce cantitatea de calorii arse în timpul unui antrenament HIIT se bazează în mare măsură pe lungimea și intensitatea antrenamentului dvs. Și, luând în considerare faptul că fiecare exercițiu intens de 20 de secunde a fost urmat de 40 de secunde de odihnă, s-au exercitat și pentru o treime din timpul grupurilor de alergare și ciclism.

Scris de: Andreea Cohuț Sări coarda pentru a slăbi!

Cu toate acestea, Bowen spune că vă așteptați la rafale de muncă grea, de intensitate ridicată, care urmează dureri scurte de odihnă între ele. El subliniază, de asemenea, că fiecare clasă de antrenament HIIT tinde să fie diferită și mulți consideră că natura sa neașteptată este motivantă.

Instruire pe intervale de înaltă intensitate: Ghidul complet

Rețineți că, deși cursurile HIIT sunt deseori dure, ele sunt în general mai scurte decât alte clase pe care le oferă studioul sau sala de sport. În timp ce antrenamentul poate fi istovitor, Bowen spune că recompensa obținută la sfârșitul cursului merită.

Avantajele HIIT Vickers subliniază că există multe beneficii susținute științific de a susține intensități mai mari de efort ca urmare a antrenamentelor HIIT: HIIT poate promova arderea eficientă a caloriilor: După cum sa menționat anterior, există suficiente cercetări care să susțină HIIT ca unul dintre antrenamentele mai eficiente pentru arderea caloriilor, permițându-vă să ardeți cantitatea maximă de calorii într-un timp minim. Poate ajuta pierderea în greutate așteptată cu hiit consumul de oxigen: După cum a explicat Bowen anterior, antrenamentele HIIT sunt eficiente în ceea ce privește consumul de oxigen, ajutându-vă corpul să continue să ardă calorii mult după terminarea antrenamentului.

blocurile fierbinți pierde în greutate

Poate ajuta la creșterea metabolismului: Cercetarea susține, de asemenea, afirmațiile că HIIT poate stimula metabolismul, crescând rata metabolică la ore după antrenament.

Poate ajuta la arderea grăsimilor: HIIT este una dintre cele mai eficiente metode de antrenament pentru sablarea grăsimilor.

O revizuire a 13 studii care au implicat de adulți supraponderali și obezi au constatat că HIIT a contribuit la reducerea grăsimii corporale și a circumferinței taliei. Un alt studiu al adulților tineri supraponderali a constatat că cei care au efectuat trei antrenamente HIIT de 20 de minute pe săptămână au pierdut 4,4 kilograme în 12 săptămâni fără a face modificări în dieta lor. Poate ajuta la construirea musculaturii: Antrenamentele HIIT pot ajuta, de asemenea, la construirea masei musculare slabe, spune Bowen.

Poate promova longevitatea: Datorită abilităților sale de sablare a grăsimilor și a tendinței de a îmbunătăți starea de sănătate cardiorespiratorie, Vickers subliniază că HIIT poate ajuta la prevenirea și îmbunătățirea unei varietăți de condiții de sănătate, inclusiv scăderea riscului de diabet, accident vascular cerebral și anumite tipuri de cancer, precum și îmbunătățirea tensiunii arterialecolesterol, glicemie și mobilitate.

album foto

Poate ajuta la creșterea sănătății mintale: Vickers observă, de asemenea, că creșterea pierderea în greutate așteptată cu hiit aerob are efecte benefice asupra rezultatelor psihologice și cognitive, cum ar fi scăderea depresiei și anxietății și crește vigoarea, procesarea cognitivă, atenția și memoria.

Va ajuta la mișcarea zilnică: Ca și alte forme de antrenament funcțional, antrenamentele HIIT vă pot crește capacitatea de a îndeplini sarcini zilnice și de a îmbunătăți calitatea vieții, spune Vickers. Considerații de siguranță Deoarece HIIT este un antrenament complet de intensitate ridicată, dacă suferiți de leziuni sau condiții de sănătate preexistente, ar trebui să vă adresați mai întâi medicului dumneavoastră.

În plus, deoarece veți face o mulțime de exerciții intense într-o perioadă scurtă de timp, există riscul de rănire. În cele din urmă, el îndeamnă să nu vă suprasolicitați. LIIT Similar antrenamentului la intervale de intensitate mare, antrenamentul la intervale de intensitate mică implică intervale de exerciții urmate de perioade de odihnă.

Sport în timpul menstruației. Ce poți face și ce nu în zilele delicate

Cu toate acestea, așa cum sugerează și numele, perioadele de intensitate mai mare nu sunt la fel de intense și timpii de recuperare sunt de obicei mai lungi. În timp ce antrenamentele HIIT sunt o metodă mai populară pentru exerciții cu experiență datorită capacității lor de a exploda calorii, LIIT poate fi o opțiune mai bună pentru începători, seniori, cei care preferă un antrenament de intensitate mai mică sau oricine suferă de un prejudiciu. Acestea implică, de asemenea, un risc mai mic, deoarece sunteți mai puțin predispus la rănire cu un antrenament mai puțin intens.

Rețineți că puteți arde în continuare aceeași cantitate de calorii făcând un antrenament LIIT; cu toate acestea, va trebui să investiți mai mult timp. Ce să poarte la o clasă HIIT La fel ca majoritatea orelor de antrenament, ar trebui să vă concentrați asupra purtării de îmbrăcăminte confortabilă și funcțională, astfel încât să vă puteți mișca în ea.

Dacă picioarele tale sunt incomode, și ceilalți vor fi și tu.

roop karma pierdere în greutate

Informațiiimportante