Fac sport dar nu slabesc,

Fac sport, dar nu slăbesc. De ce?

De unde această discrepanţă?

Mananci sanatos si faci sport, dar nu slabesti, ba chiar te ingrasi? Vezi care ar putea fi cauzele

Află în continuare care pot fi obstacolele ce stau în calea siletei mult visate! Nu mănânci suficient Da, ai citit bine. E posibil ca rezultatele să nu apară din cauză că mănânci prea puţin, iar corpul tău nu are parte de toate substanţele nutritive de care are nevoie pentru a da randament maxim la antrenamente.

Restul i se atribuie sportului, care trebuie făcut conştiincios şi corect.

O dietă bogată în proteine de calitatecare să includă legume, fructe şi grăsimi sănătoase, este cheia spre corpul la care visezi. Înlocuieşte pastele cu quinoaronţăie câteva beţişoare de legume ţelinămorcovi, castraveţi în loc de covrigei, alune sau chipsuri şi schimbă carnea roşie cu somonul. Aceste schimbări se vor vedea rapid şi în energia de care dai dovadă la sala de sport. O altă greşeală în privinţa alimentaţiei este aceea că trebuie să mănânci de 3 ori pe zi — mese copioase, care să ţină de foame.

pierderea în greutate care merge în sus și în jos

Nimic mai greşit! De fapt, ar trebui să îţi stabileşti un orar fix pentru mese, care să conţină porţii mai mici de mâncare.

Nu promovez dietele decat daca intr-adevar le consider eficiente si in general ai observat ca NICIODATA nu recomand infometarea ceea ce majoritatea dietelor fac sau eliminarea vreunei grupe alimentare ceea ce multe dintre diete fac! Totusi, multe site-uri inca o fac pentru ca multe persoane inca se bazeaza pe ele si am ajuns deja intr-un punct in care nu mai putem face diferenta intre fictiune si realitate. Ce ne ajuta cu adevarat sa slabim si ce ne afecteaza sanatatea?

De exemplu, poţi fac sport dar nu slabesc micul dejun la ora 7, o gustare la ora 10, prânzul la ora 1, o altă gustare la ora 4 şi cina la ora 7 seara. Vezi aici câteva exemple de gustări sănătoase, cu puţine calorii! Nu alternezi exerciţiile Nu e suficient să alergi 10 ture de sală sau să faci de flotări, 3 luni la rând, pentru a observa rezultate.

Mananci sanatos si faci sport, dar nu slabesti, ba chiar te ingrasi? Stim cu totii ca pentru a pierde cateva kilograme e bine sa mancam cat mai simplu si cat mai corect. Mai stim si ca sportul ajuta destul de mult si, bineinteles, mai cunoastem o mie de artificii care ar putea ajuta. Ce se intampla totusi cand mergi la sala de ceva vreme, mananci mai atent si mai putin ca inainte si totusi te ingrasi, in loc sa slabesti? Ads Nutritie pe paine cu Nela Pricop: Cu ce combini cartoful ca sa nu te ingrasi?

Încetează să tragi cu ochiul la colegul de suferinţă de pe banda de alergare şi încearcă să nu îi imiţi programul sportiv. Corpul are nevoie tot timpul de varietate.

Alte articole interesante pe aceeasi tema:

Aşa cum nu poţi mânca zi de zi acelaşi fel de mâncare, la fel nici corpul nu va reacţiona dacă îl supui aceloraşi exerciţii. Aşa că schimbă-ţi rutina de mişcare la fiecare săptămâni. În acest fel, corpul tău nu va avea cum să intre în acea rutină, iar tu vei vedea rezultatele: muşchi mai tonifiaţi, mai puternici, mai sculptaţi.

  • Casey Johnston, care nu e doctor sau antrenor personal, are răspunsul la toate întrebările tale despre fitness și vrea să fii sănătos, să te bucuri de carbohidrați și să te spargi în timpul ăsta.
  • De ce nu slăbesc, deși fac sport
  • Fac sport, dar nu slăbesc. De ce?

Nu te antrenezi la intensitate maximă Nivelul scăzut de efort pe care îl depui la sală poate fi vinovatul pentru care kilogramele se încăpăţânează să rămână pe şoldurile tale.

Cum îţi dai seama că nu dai maximumul? Mai întâi, acordă atenţie transpiraţiei.

Dacă nu transpiri, e clar că nu prea te omori cu efortul. Transpiraţia este o reacţie firească a supraîncălzirii corpului, atunci când acesta este pus în mişcare.

De ce nu reusesti sa slabesti - singurul motiv

Apoi, fii atentă la modul în care respiri. Respiraţia adâncă şi, poate, un pic îngreunată e un semn că organismul tău lucrează intens. Dacă doar ţopăi prin sala de sport şi te fofilezi pe lângă aparatură, nici nu e de mirare că nu se văd mari schimbări. Lucrează mai intens, respiră adânc, obţine rezultate!

Articole recomandate

Ritmul cardiac accelerat înseamnă mai multe calorii arse! Cu aceasta meteahnă se confruntă multe persoane care, deşi spun că fac mişcare, nu reuşesc să slăbească aşa cum îşi doresc. Foarte mulţi se concentrează pe o singură grupă musculară şi o ţin aşa zile, săptămâni sau luni în şir, fără să acorde atenţie tuturor muşchilor din corp.

Renunţă la a mai lucra doar o parte a corpului şi încearcă să integrezi în programul de exerciţii mişcări care să pună la treabă toată musculatura.

  • Afla unde gresesti!
  • 5 motive pentru care nu slăbeşti, deşi faci sport şi mănânci (relativ) sănătos
  • De ce nu slabesc desi tin dieta si fac sport?

Sau încearcă să îţi planifici programul de mişcare astfel încât să lucrezi fie partea superioară a corpului, fie cea inferioară. Te antrenezi prea mult La fel de importante precum efortul sunt odihna şi recuperarea. Dacă nu îi acorzi corpului tău ocazia să se refacă după o şedinţă intensă de sport, acesta nu va mai fac sport dar nu slabesc puterea să îşi exercite puterile magice asupra musculaturii.

Fenomenul acesta are şi o denumire: epuizarea depozitelor de glicogen din muşchi. Dieta florin dumitrescu vrei să se întâmple asta! Multe persoane se antrenează până la epuizare şi suferă chiar accidentări din această cauză.

transformarea pierderii în greutate 9gag

Cum îţi dai seama că te-ai antrenat excesiv? Acordă atenţie următoarelor simptome: lipsa de motivaţie, oboseala cronică, indispoziţia, febra musculară prelungită.

Revista Click! Sănătate

Cum eviţi supraantrenarea? Dormi cel puţin 8 ore pe noapte, mănâncă bine şi sănătoshidratează-te, antrenează-te 5 zile pe săptămână, iar weekendul dedică-l odihnei. Ţine cont că antrenamentul nu înseamnă doar exerciţii.

vfx recenzii de pierdere a grăsimilor

Trebuie să fii în formă şi din punct de vedere psihic. Dacă nu îi acorzi corpului tău fac sport dar nu slabesc pauză binemeritată, productivitatea va avea de suferit, iar rezultatele vor întârzia să apară. Cu siguranţă!

Informațiiimportante