Pierde greutatea sau recompunerea corpului

pierde greutatea sau recompunerea corpului

Strategii de recompunere corporală Aveți planuri de a slăbi și de a vă tonifica? Construirea mușchilor în timp ce pierde în greutate necesită efort și strategie, dar se poate face.

  • Pierderea în greutate sigură este considerată a pierde aproximativ una până la două kilograme pe săptămână.
  • Recompunerea corpului: pierde grăsime și câștigă mușchi în același timp Majoritatea oamenilor care încearcă să piardă în greutate doresc un corp decupat, dar tonifiat.
  • Obțineți o cantitate mare de proteine Ce este slăbitul din grăsime?
  • Recompunerea corpului Pierde grăsimea și câștigă mușchi în același timp
  • Pierdere in greutate Nicio pierdere în greutate, dar pierderea grăsimii corporale Datorită stilului lor de viață sedentar și desfășurând o activitate fizică în general mai puțin întreagă ziua, ei se îngrașă.
  • Dieta 6 kg in 10 giorni
  • Ştiinţa de a fi în formă — nutriţie, medicină sportivă, recuperare medicală 7 sfaturi despre cum să ardeți grăsimea corporală 8 strategii pentru a pierde grăsimea corporală permanent Fitness Builder Taie grasimea in 3 saptamani Ce este slăbitul din grăsime?

Atâta timp cât mănânci corect și faci mișcare inteligentă pentru a-ți atinge obiectivele, poți vedea rezultate în 30 de zile. Mitul tonifierii Două concepții greșite pe care oamenii, în special femeile, le susțin atunci când speră să piardă în greutate și să tonifieze sunt că tonifierea musculară este un proces separat de construirea musculară și că construirea musculară te va face voluminoasă, mare și masculină.

American Council on Exercise ACE explică faptul că femeile aleg deseori să ridice greutăți mai ușoare decât ar trebui pentru a evita să devină prea mari și voluminoase.

Ce este compoziția corpului?

Ele ridică aceste greutăți scăzute săptămâni și luni fără să vadă modificări fizice. Lipsa schimbării estetice este pentru un motiv - pentru a produce modificări ale mușchilor, trebuie să progresați către greutăți care vă provocă. Potrivit ACE, nu există o definiție reală a tonusului muscular, ci doar creșterea sau pierderea musculară.

Ideea de a vă întări și tonifica mușchii este o eroare. Orice modificare fizică și estetică este rezultatul creșterii țesutului muscular și a reducerii grăsimii corporale.

Care este cel mai bun mod de a pierde în greutate și de a tonifica în 30 de zile?

Îndepărtarea grăsimii suplimentare de pe partea superioară a mușchilor vă va ajuta să le faceți mai vizibile și mai definite. Nu puteți face niciun exercițiu care să vă facă muschii să devină mai grei; fie vă puteți crește mușchii, fie îi puteți micșora.

  • Элвин не спрашивал, откуда Хилвару это известно, предполагая, что он быстро связался в уме с кем-то из друзей вдали отсюда, и безмолвно воспринял необходимую информацию.
  • Порой она упрекала себя за то, что бросила Олвина в башне Лоранна, хотя и понимала, что, повторись все сначала, она снова бы поступила точно так .
  • В очертаниях материков было что-то загадочное, но вскоре Элвин и Хилвар сообразили, что границы между сушей и водой отличаются необычайно правильной формой.
  • Recompunerea corpului: Cum să pierzi grăsimea și să construiești mușchiul în același timp
  • Перед ним была Башня Лоранна, странно искаженная, словно лежащая на боку.
  • Fâie de ardere a lemnului
  • Неведомые ароматы охватили его -- ароматы, даже память о которых была утрачена человечеством.

Greutățile ușoare își pierde greutatea sau recompunerea corpului locul lor, și anume în creșterea rezistenței țesutului muscular, dar nu puteți produce în mod adecvat creșterea musculară cu greutăți prea ușoare pentru abilitățile voastre.

Cu alte cuvinte, îți pierzi timpul încercând să tonifiezi folosind greutăți care nu te provocă deloc.

Nicio pierdere în greutate, dar pierderea grăsimii corporale

Dacă este definiția pe care o urmărești, activarea fibrelor musculare de tip II cu greutăți mai grele mai provocatoare este cel mai bun pariu, spune ACE. Construirea musculaturii în timp ce pierde grăsime Creșterea musculară necesită în mod obișnuit să mâncați în exces caloric; asta înseamnă că mănânci mai multe calorii decât are nevoie corpul tău pentru a-ți menține greutatea.

Dacă sperați să vă creșteți mușchii, atunci creșterea necesită energie sub formă de calorii. Cu toate pierde greutatea sau recompunerea corpului, există mai mulți hormoni în joc atunci când vine vorba de creșterea musculară și există strategii specifice care vă pot ajuta să slăbiți și să pierdeți grăsimea corporală în timp ce construiți mușchi.

Un factor critic pentru scăderea grăsimii corporale în timp ce vă creșteți masa musculară slabă este antrenamentul de forță, potrivit Clinicii Mayo. Procentul de masă grasă va crește dacă neglijați antrenamentul de forță, mai ales pe măsură ce îmbătrâniți. Clinica Mayo spune că antrenamentul de forță vă ajută să vă împiedicați să vă îngrășați și vă crește capacitatea de a pierde în greutate, stimulând în același timp metabolismul și arzând mai multe calorii.

cea mai amuzantă meme de pierdere în greutate

Cu toate acestea, ACE subliniază că, deși exercițiile fizice sunt esențiale pentru prevenirea bolilor și menținerea sănătății, există un jucător mai semnificativ în efortul de a pierde în greutate. Motivele pentru care ați devenit supraponderal vă vor influența capacitatea de a pierde în greutate, precum și modul în care ar trebui să faceți acest lucru. Lucruri precum genetica, experiențele de viață din timpuri, comportamentele înrădăcinate, cultura, statutul socio-economic și înclinația spre auto-motivație vor juca un rol în capacitatea ta de a slăbi, spune ACE.

ACE subliniază că nutriția este jucătorul dominant atunci când vine vorba de pierderea de grăsime. Deși este posibil să exersezi mai multe calorii decât consumi, asta necesită o cantitate substanțială de exerciții.

Recompunerea corpului: pierde grăsime și câștigă mușchi în același timp

De exemplu, dacă mănânci de calorii în plus în timpul zilei, atunci va fi nevoie de două ore de ciclism pentru a arde. Menținerea unei diete sănătoase la un nivel caloric adecvat pentru corpul dumneavoastră și crearea unui deficit mic printr-o combinație de nutriție și exerciții fizice vă va ajuta să vă tonificați și să pierdeți în greutate adică să construiți mușchi și să pierdeți grăsime.

Pentru a afla de câte calorii aveți nevoie pentru a vă menține greutatea, chumlee astăzi pierderea în greutate calculatorul de calorii al ACE. Puteți crea un deficit caloric prin dieta și exercițiile fizice.

Necesarul zilnic de hrană pentru a ne mentine greutatea

Utilizarea contorului de calorii al activității ACE vă poate ajuta să determinați câte calorii ardeți aproximativ pentru tipul de exercițiu pe care îl alegeți. Nu uitați că antrenamentul de forță vă ajută și la stimularea metabolismului și contribuie la arderea caloriilor în moduri care nu pot fi măsurate cu ajutorul unui calculator.

Înclină-te în față, arată mai multe, fă-te rupt … toate înseamnă același lucru: reconstruirea corpului. Imagini Getty Antrenorii personali inclusiv ai dvs. Acești oameni știu ce vor — mai puțină grăsime și mai mulți mușchi — dar de multe ori nu știu ce este nevoie pentru a ajunge acolo.

Strategii de recompunere corporală Așadar, acum, când știi că atât dieta, cât și exercițiile fizice joacă un rol în eforturile tale de a tonifica și a pierde în greutate, poți adopta câteva strategii pentru a te ajuta să realizezi pierderea de grăsime în timp ce construiești mușchi în același timp.

Când vă concentrați asupra pierderii în greutate și a construirii mușchilor în același timp, poate apărea ca și cum nu progresați prea mult. Acest efect apare dacă vă măsurați progresul după numărul de pe scară. Acest lucru se datorează faptului că atunci când câștigi mușchi, câștigi masă slabă.

proiectarea pierderii în greutate

Deși, potrivit Academiei Naționale de Medicină Sportivă NASMîn mod obișnuit nu puteți câștiga suficient mușchi pentru a compensa cantitatea de greutate pe săptămână pe care o puteți pierde cu o slăbire sănătoasă. Creșterea musculară adaugă greutate corpului tău, deci poate părea că nu pierzi la fel de mult cât ai vrea, deoarece câștigi mușchi în același timp cu ce pierzi grăsime. Acest proces se numește de obicei recompunere corporală.

Pierdere in greutate

Potrivit unui articol din iunie publicat în Jurnalul Societății Internaționale de Nutriție Sportivă, dieta dvs. A fi sigur că pierdeți în greutate încet va păstra mai bine masa slabă pe care o aveți pierde greutatea sau recompunerea corpului.

23 pierdere în greutate

Dacă vă concentrați pe câștigarea masei musculare, atunci trebuie să mâncați cu un surplus caloric pentru a susține procesul de câștigare a mușchilor printr-un antrenament de rezistență crescut.

Un factor crucial al dietei dvs.

Taie grasimea in 3 saptamani

Cercetătorii observă că cel mai imperativ aspect al recompunerii corpului este conformitatea și consistența. Un alt studiu publicat în numărul din mai al Progrese în nutriție este de acord cu acest sfat. Studiul subliniază că pierderea în greutate care apare ca urmare a dietei sacrifică masa musculară și că acest efect poate fi atenuat de o dietă bogată în proteine, care ajută la păstrarea corpului slab pierde greutatea sau recompunerea corpului a masei musculare în timpul pierderii în greutate.

Când vine vorba de tipul de antrenament pe care ar trebui să-l faceți, mai multe surse, inclusiv ACE, recomandă completarea a 3 până la 4 seturi de 8 până la 12 repetări ale unui exercițiu.

După cum sa menționat, consistența este vitală, așa că încercați să vă antrenați cu forța patru până la cinci zile pe săptămână, asigurându-vă cu pierde greutatea sau recompunerea corpului că grupurile musculare vor avea de ore de odihnă între sesiuni.

O modalitate excelentă de a vă structura antrenamentul este să alegeți exerciții compuse care să utilizeze grupurile musculare mai mari la începutul antrenamentelor, cum ar fi genuflexiuni, presă pe bancă, ascensoare, rânduri cu bile și presă aeriană. Pentru restul antrenamentelor de antrenament de forță, puteți alege între șase până la opt exerciții de efectuat și le puteți împărți după cum doriți.

RECOMPUNEREA CORPULUI: PIERDEȚI MUȘCHII DE GRĂSIME ȘI CâȘTIG îN ACELAȘI TIMP - FITNESS -

În cele din urmă, tipul de activitate cardiovasculară pe care o alegeți poate juca, de asemenea, un rol în capacitatea dvs. Hormonii sau compușii asemănători hormonilor care vă stimulează capacitatea de a crește dimensiunea fibrelor musculare sunt factori de creștere, potrivit Universității din New Mexico. Unul dintre acești hormoni se numește hormon de creștere, iar modalitățile de exerciții specifice pierde greutatea sau recompunerea corpului stimula eliberarea hormonului de creștere pentru a ajuta la creșterea musculară.

Hormonul de creștere stimulează, de asemenea, metabolismul grăsimilor pentru a fi utilizat ca energie în creșterea mușchilor. Având în vedere toți acești factori, puteți vedea că exercițiile fizice în așa fel încât să stimuleze hormonul de creștere uman sunt ideale pentru recompunerea corpului.

Ce este recompunerea corpului?

Universitatea din New Mexico spune că antrenamentul de forță este o modalitate de a stimula hormonul de creștere uman. Când vine vorba de activitate cardiovasculară, exercițiile fizice la intensități mari ajută, de asemenea, la creșterea hormonului de creștere uman.

Un mic studiu din ianuarie publicat în Rapoarte fiziologice afirmă că exercițiile de intensitate ridicată HIE creează o creștere a hormonului de creștere. Ar putea fi util să adăugați HIE la rutina de exerciții pentru a ajuta la pierderea de grăsime și definirea mușchilor.

Informațiiimportante