Pierderea în greutate vs recompunere

6 pierderi de grăsime corporală

Taie grasimea in 3 saptamani

Recompunere vs scădere în greutate Înțeleg că recompunerea se referă la schimbul de grăsime cu mușchi nou. În ce este diferit de a pierde în greutate ca obiectiv?

Ar fi recomandat vreodată să vă concentrați mai pierderea în greutate vs recompunere pe slăbit, apoi pe forță mai târziu, decât să vă reconstruiți de la început?

Recompunerea este cu adevărat posibilă sau vizibilă numai atunci când corpul tău se află în anumite faze ale vieții sale. Începătorul: Începătorul nu este până acum neantrenat, încât orice antrenament regulat va avea un impact semnificativ asupra masei musculare chiar și atunci când mănâncă pentru a pierde grăsime.

pierderea în greutate vs recompunere

Obezii: persoana obeză are atât de multe grăsimi încât orice schimbare gravă a dietei îi va obliga să-și folosească energia grasă în timp ce se exercită în mod regulat. Captura: Ești doar începător o dată în viață, așa că de cele mai multe ori sfântul graal al recompunerii corpului este un compromis.

Strategia este relativ simplă.

Cât de mult de grăsime pe 1 kg de greutate pentru pierderea in greutate

Trebuie să mănânci suficientă mâncare și să faci mișcare pentru a-ți construi mușchii în zilele de antrenament, în timp ce mănânci mai puține alimente și faci lucruri de condiționare în zilele de odihnă pentru a arde grăsimile. Va pierderea în greutate vs recompunere să mențineți proteinele ridicate.

Cel puțin 1g pe kilogram de greutate corporală totală, poate mai mult.

  • Mod ușor de a pierde grăsime în jurul buricului
  • Pierderea de grăsime din new york
  • Knocked up pierde scena în greutate
  • Poate adderall să vă facă să pierdeți în greutate
  • Remodelarea corporală: scădere în greutate sau pierdere în centimetri?, Pierderea de grăsime în kg
  • Pierdere in greutate Vs.
  • Pierderea în greutate pentru pacienții fibromialgie
  • Recompunere vs scădere în greutate

Mănâncă mai mulți carbohidrați în zilele de antrenament când ai nevoie de el și mai multe grăsimi în zilele de odihnă când nu ai nevoie de el. Va trebui să vă determinați caloriile de întreținere sau cât de mult trebuie să mâncați pentru a nu câștiga sau pierde în greutate la nivelul de activitate curent. Dacă vă exercitați 4 zile pe săptămână, veți avea un deficit net de câteva sute de calorii. Aceasta înseamnă că pierderea de grăsime va fi foarte lentă, iar câștigurile musculare vor fi, de asemenea, foarte lente.

pierderea în greutate vs recompunere

Cu toate acestea, dacă sunteți obezi, va dura mult timp pentru a vedea rezultatele. Nu veți observa nicio recompunere și veți putea totuși să câștigați puterea în timp ce pierdeți în greutate.

pierderea în greutate vs recompunere

Până atunci, doriți o abordare care să vă ofere câștiguri pe măsură ce începeți să vă faceți abdominalele din ce în ce mai vizibile. În acest moment al vieții tale, ești cel mai rezistent la creșterea grăsimii.

Puteți mânca mult peste întreținere și rămâneți slab.

  • Arzătoare de grăsime maximă
  • Pierderea în greutate pe spălarea grăsimilor
  • Cea mai efectiva dieta de slabire
  • Pierzi în greutate după un poop
  • Recompunerea corpului: Pierdeți mușchii de grăsime și câștig în același timp Nicio pierdere în greutate, dar pierderea grăsimii corporale Datorită stilului lor de viață sedentar și desfășurând o activitate fizică în general mai puțin întreagă ziua, ei se îngrașă.
  • Pierde în greutate și câștiga curbe

Carbohidrații îți vor fi prieteni. Dacă lucrurile devin din nou netede, reduceți puțin.

Informațiiimportante