Se numără macrocomenzile necesare pentru pierderea în greutate, Cum să numărați macro-urile pentru a vă atinge obiectivele

Modalități eficiente de slăbire după naștere pentru mamele care alăptează - Probleme June
Gânduri finale În timp ce poate părea intimidant la început, numărarea macro-urilor este o practică obișnuită în rândul dieterilor, culturistilor și consumatorilor conștienți de sănătate. Nu numai că poate crește pierderea în greutate și poate spori creșterea musculară, dar poate îmbunătăți, de asemenea, calitatea generală a dietei tale și poate promova responsabilitatea. Sunteți gata să vă dați seama de câte macro-uri aveți nevoie? Citiți pentru tot ceea ce trebuie să știți despre cum să numărați macro-urile și dacă poate fi sau nu o strategie eficientă pentru a vă îmbunătăți dieta.

Știri conexe Deși în prezent se știe că reducerea aportului caloric total vă ajută să pierdeți în greutate, nu este la fel de ușor pe cât poate părea pe hârtie. De fapt, reducerea caloriilor poate fi foarte complicată în funcție de originea lor și se știe că nu toate caloriile sunt la fel.

se numără macrocomenzile necesare pentru pierderea în greutate

În această metodă caloriile nu sunt numărate, ci macronutrienții zilnici carbohidrați, grăsimi și proteine care se consumă prin alimente și băuturi. În prezent, după cum își amintește profesorul de nutriție și dietetică Emma Kinrade de la Glasgow Caledonian University, cercetările nu au examinat cu atenție dacă există diferențe între numărarea caloriilor sau numărarea macro-urilor: toate metodele sunt greu de respectat pe termen lung. Și ce dacă?

se numără macrocomenzile necesare pentru pierderea în greutate

După cum comentează Kinrade în articolul său din The Conversation, în studiile anterioare aceștia ar fi încercat să reducă sau să manipuleze macronutrienții individual pentru a pierde în greutate, cum este cazul comparării dietelor cu conținut scăzut de grăsimi sau cu conținut scăzut de carbohidrați sau chiar comparând diferite tipuri de diete cu procente diferite de se numără macrocomenzile necesare pentru pierderea în greutate pe termen lung, toate dietele au contribuit la pierderea în greutate, dar toate au fost greu de respectat.

Și multe diete o pot face. Problema este calcularea acestor necesități energetice, o problemă care se agravează la acei indivizi care sunt deja supraponderali sau obezi, deoarece ecuațiile indirecte pentru efectuarea acestor calcule se bazează pe greutatea corporală fără a diferenția masa grasă sau masa musculară.

se numără macrocomenzile necesare pentru pierderea în greutate

Fie că numărați calorii sau macronutrienți, trebuie respectat principiul de bază al energiei. În acest domeniu, faptul numără macrocomenzile poate avea like avantaj fiind capabil să asigure un aport ideal de substanțe nutritive esențiale, în loc să se concentreze exclusiv pe calorii, în cazul în care substanțele nutritive ca atare nu sunt luate în considerare. La toate acestea trebuie adăugat faptul că, potrivit studiilor recente, există alimente cu un anumit număr de calorii a căror energie nu este complet absorbită: Consumul de paste reci în loc de paste calde și proaspăt preparate este cunoscut pentru a reduce și absorbția acestuia, printre alte exemple.

În ambele cazuri ar trebui aplicate sfaturi dietetice suplimentare, cu scopul de a efectua permanent modificări ale stilului de viață și de a menține o dietă sănătoasă și echilibrată în mod continuu.

se numără macrocomenzile necesare pentru pierderea în greutate

Nici una dintre metode nu este o soluție totală pe termen lung pentru a garanta pierderea în greutate sau chiar simpla întreținere dacă aceste modificări nu se numără macrocomenzile necesare pentru pierderea în greutate asimilate.

Câștig muscular: calorii sau macro-uri La rândul său, acesta este cazul câștigului muscular.

Macro-uri in Excel: Introducere

Pe de altă parte, pe lângă asigurarea unui nivel adecvat de proteine, ar trebui, de asemenea garantează o anumită cantitate de energie. De obicei sub formă de carbohidrați, mai rapid absorbiți și prelucrați decât grăsimile în ceea ce privește exercițiul de rezistență.

În această zonă, contorizarea macro poate fi o opțiune mai bună.

Dacă aveți de gând să urmați metoda de a pierde în greutate, trebuie să știți la ce oră a zilei este mai bine să mâncați fructe. Începeți dimineața cu citrice: înainte de micul dejun, puteți mânca o mandarină, o jumătate de grepfrut sau bea un pahar de suc de portocale. Merele trebuie consumate după prânz.

În cele din urmă, vremurile sunt, de asemenea, importante- Studiile sugerează că proteinele ar trebui consumate în mod regulat pe tot parcursul zilei și după exerciții, mai degrabă decât doze mari mari la anumite ore. Fără o aderență clară, adică fără efectuarea unei respectări dietetice adecvate și confortabile, orice modalitate de a pierde în greutate sau de a câștiga mușchi va eșua într-o perioadă scurtă de timp.

se numără macrocomenzile necesare pentru pierderea în greutate

Informațiiimportante